Mitä Zaibatsulla on tapahtunut?

Viime syksynä ja nyt alkuvuodesta on meillä täällä Zaibatsun konttorilla puhaltaneet vahvat muutoksen tuulet. 

Kesän jälkeen koitti muutto uuteen ja tilavaan toimistoon Jyväskylän Väinönkadulle. Jo joulukuuhun mennessä saimme hienot uuden brändin mukaiset seinämaalaukset sekä uudet kalusteet koristamaan tilojamme. Kalusteiden lisäksi toimistoomme ilmestyi markkinointitiimi ja sen jäsenet Lari ja Niko.

Brändin uusiutumisen ei kuitenkaan haluttu näkyvän vain meille yrityksen sisällä, vaan halusimme sen myös ulospäin kaikkien nähtäväksi, joten pian Väinönkadun varrelle ilmestyikin Zaibatsun ikioma valomainos heijastamaan Z-perheen logoa Jyväskylän katukuvaan – kuin Batsignaali Gothamissa.

Lisäksi uudistimme verkkosivumme hajauttamalla yrityksemme eri toimialat erillisiksi sivuiksi, jolloin kumpikin sivu edustamaan paremmin toteuttamaan omaa pääasiallista tarkoitustaan. Uusi sivustomme Zaibatsugames.com nostaa esille pelikatalogimme sekä informoi miten ottaa meihin yhteyttä peliyhteistyöhön liittyen. Kotimaansivustomme Zaibatsu.fi toimii frontend-palveluidemme fronttina (pun intended) tarjoten tietoa erilaisista frontend- ratkaisuistamme sekä siitä keitä me täällä Zaibatsulla olemme. 

Miksi näin?

Yritys oli edennyt siihen pisteeseen  etteivät vanhat tilat enää riittäneet henkilöstölle, laitteistolle eivätkä yksinkertaisesti olisivat olleet tarpeeksi meille päästäksemme asetettuihin tulevaisuuden tavoitteisiin kasvuun liittyen.  Tästä syystä muutto koettiin välttämättömäksi ensiaskeleeksi. 

Me Zaibatsulla olemme tavoitteellisia ja ahkeria, ja yrityksenä pyrimme kasvamaan ja tulemaan paremmiksi asiantuntijoiksi alallamme. Tämä puolestaan johtikin päätökseen brändin ja toimintamalliemme uudistamisesta. Halusimme uudistaa brändin myös tuodaksemme paremmin esiin yhteisiä arvojamme ja myös viestiä näistä ulospäin asiakkaille ja kumppaneille. 

Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?

Tulevaisuudessa tavoitteinamme on jatkaa brändimuutoksen kanssa eteenpäin, hankkien lisää näkyvyyttä ja tunnettuutta juurikin frontend-palveluiden tarjoajana ja konsultoijana. Pelipuolella taas haluamme jatkaa laadukkaiden pelien tuottamista, löytää hyviä kumppanuuksia ja saavuttaa asemaa yhtenä Suomen Top 10 peliyrityksenä vuoteen 2022 mennessä. 

Niko Ollikka

  • Junior Marketing Specialist
  • Työkalut: Hootsuite, G Suite, LinkedIn, Leadfeeder, Vainu
  • Diggaa: Narratiiviset ja visuaaliset pelit, kamppailulajit ja amerikkalainen jalkapallo

Kysyttävää? Soita Herkolle!