Uudistettiin brändi

Brändiuudistuksen lähtiessä käyntiin 2019 vuoden loppupuolella moni asia Zaibatsulla päätettiin lyödä uusiksi. Yrityksen brändivärit ja graafista kokonaisilmettä lähdettiin uudistamaan, verkkosivut tehtiin alusta loppuun uusiksi ja toimialueet hajautettiin omille sivuilleen. Myös toimitilat päivitettiin uuden ilmeen mukaiseksi täydentämään uutta ilmettä. 

Haluttiin kertoa Zaibatsun toiminnan ydin 

Ennen brändiuudistusta ei Zaibatsulla ollut selkeää mottoa, jonka kautta saisimme kerrottua ydinviestimme.

Zaibatsulla teemme sekä ohjelmistokehitystä että pelien kehitystä. Tästä syystä päädyimme lopulta yksimielisesti toteamaan että toimintamme tiivistyy yhteen sanaan: devaaminen. (DEV) Nostimme siis devaamisen ydinviestiksi, koska ”se on se mitä me tehdään” ja me teemme sitä vielä poikkeuksellisen hyvin ja monipuolisesti. 

Maustettiin tekeminen asenteella

Devaaminen on se mitä Zaibatsulla tehdään, mutta halusimme maustaa tulevaa mottoamme myös hieman asenteella. Tämän vuoksi heitimme mukaan itsevarmuutta omaa tekemistämme kohtaan, nostamalle esille sen että emme vain devaa vaan me olemme devaus (WE ARE).  Asenteen ja toiminnan kautta lopputuloksena meille syntyikin “WE ARE DEV”.

Niko Ollikka

  • Junior Marketing Specialist
  • Työkalut: Hootsuite, G Suite, LinkedIn, Leadfeeder, Vainu
  • Diggaa: Narratiiviset ja visuaaliset pelit, kamppailulajit ja amerikkalainen jalkapallo

Kysyttävää? Soita Herkolle!